Duurzaam, ecologisch verantwoord, milieuvriendelijk, klimaat- en CO²-neutraal, energiezuinig, biologisch, lokaal… Zie je al groen?
Is dat omdat je overtuigd bent van de noodzaak om anders om te gaan met de aarde of doe je het voor je imago? Ik hoop in ieder geval niet dat je groen ziet van misselijkheid en dat je denkt dat het jouw tijd wel zal duren. Dat is egoïstisch en egoïsme is zeker niet goed voor je imago.
Er wordt veel gesproken over duurzaamheid in deze tijd, maar is het alleen hip, is het noodzakelijk of zijn het vooral loze termen die een gat in de markt vullen? Voel je je (mede)verantwoordelijk of is vooral je imago belangrijk? Over termen gesproken: Een imago is een volwassen insect en sommige soorten hebben geen mond. Ze praten niet, ze eten niet, maar ze doen wat ze nog moeten doen…!
Of mijn imago belangrijk is? Laat ik niets meer zeggen, geen gaatjes vullen, maar gewoon doen wat ik kan doen – in de tijd die mij nog rest!
Waardewenders verandert natuurlijke reststromen in grondstof voor duurzame producten. Met deze nieuwe producten buigen we de lineaire economie om naar een circulaire economie.
Kom alles te weten over Waardewenders. Ontvang het laatste Waardewenders-nieuws, unieke kijkjes achter de schermen, achtergrondinformatie en meer!